Kwaliteit van het Vodafone-netwerk onder druk | Nieuws

Kwaliteit van het Vodafone-netwerk onder druk

Geschreven door

Passionned Group is dé specialist in datagedreven werken. Onze bevlogen en ervaren consultants helpen grotere en kleinere organisaties bij de kanteling naar een intelligente, datagedreven organisatie. Om het jaar organiseren wij de prestigieuze prijs voor de Slimste organisatie van Nederland.

De kwaliteit van het Vodafone-netwerk in Nederland komt onder druk als er meer concurrentie op de telecommarkt komt. Dat zegt Vodafone-ceo Jens Schulte-Bockum. D66-Kamerlid Kees Verhoeven noemt de uitspraken van de ceo ‘onjuist’.

Minder geneigd om te investeren

Volgens Schulte-Bockum, ceo van Vodafone Nederland, zijn providers minder geneigd om te investeren in het netwerk als er meer concurrenten komen op de telecommarkt. Dat zegt hij in een interview met het weekblad Elsevier van deze week. Onder meer Tele2 en de combinatie UPC/Ziggo willen in de komende jaren telecomproviders met een eigen netwerk worden. Nu hebben alleen KPN, Vodafone en T-Mobile een eigen netwerk.

Netwerk komt onder druk te staan

Omdat er minder geïnvesteerd zal worden, komt de kwaliteit van het netwerk onder druk te staan door de concurrentie, beweert Scholte-Bockum. D66-Kamerlid Kees Verhoeven is het oneens met de ceo, zegt hij tegen het weekblad. “Een voorspelbare reactie en bovendien onjuist. Juist als er meer concurrentie komt, krijgt netwerkkwaliteit een belangrijk onderscheidend vermogen.” Overigens waren er tot enkele jaren geleden vijf verschillende netwerken in Nederland, totdat T-Mobile Orange kocht en KPN Telfort inlijfde.

Lees het volledige artikel op Tweakers.net.

Hoe kunnen managers en medewerkers ontdekken waar de gaten zitten in de PDCA cyclus?

Klik hier om de unieke bijeenkomst van dinsdag 22 november bij te wonen. U kunt zich nog opgeven voor deze workshop.

 

Reageer op dit artikel van Daan van Beek

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Een selectie van onze klanten

Word nu ook klant

Wil je ook klant bij ons worden? Wij helpen je maar wat graag verder met kwaliteit van het vodafone-netwerk onder druk (nieuws) of andere zaken waar je slimmer van wordt.

Daan van Beek, Eindbaas & specialist in continu verbeteren

DAAN VAN BEEK MSc

Eindbaas & auteur van het boek 'De intelligente, datagedreven organisatie'

neem contact met mij op

Fact sheet

Organisaties geholpen
___
Trainingen & workshops
___
Deelnemers opgeleid
___
Beoordeling klanten
8,8
Consultants & docenten
___
Kantoren
3
Jaar ervaring
15